Az autókamera-portál

2011. április 09. 09:00 - CarCam.hu

Mi van, ha jön a mentő?

Diego szép felvételén megtekinthető a "hogyan ne viselkedjünk, ha szembe jön egy mentőautó?" című minta.

Ma újabb gyöngyszemet örökítettem meg a Smarty segítségével. Indulás után nem sokkal megpillantottam a megkülönböztetett fény- és hangjelzéssel közeledő mentőautót. Mivel az előttem lévő elfoglalta a kereszteződés után lévő szabad beállót, így én a kereszteződés előtt álltam meg, mert arra gondoltam, lehet, hogy majd bekanyarodik a mentő. A videón szereplő szürke Lancia vezetője viszont, fittyet hányt a szirénázó rohamkocsira, mellém állt, és értetlenül bámult át, hogy mért nem megyek. Ekkor heves csapkodással próbáltam felhívni a figyelmét a közeledő mentőre. Ezt követően sorozatos szabálysértéseket követett el. Végig a záróvonalat átlépve haladt, majd a második előzni tilos táblát elhagyva a záróvonalon átlépve megelőzte az előtte kanyarodó autót.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://carcam.blog.hu/api/trackback/id/tr806614285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az autókamera-portál
süti beállítások módosítása