Az autókamera-portál

2014. július 03. 07:00 - light

De megszaladt

Gyalogosunk repülőrajtot vett keresztbe a háromsávos úton,  és csak a második sáv közepén jutott eszébe, hogy nem ártott volna körülnézni.

Róbert alá nyargalt be majdnem egy figura, csak hogy lerövidítse a villamoshoz vezető utat:
Amióta beraktam a kamerát a kocsimba, vissza-visszanézek egy-egy olyan helyzetet, amit tanulságosnak ítéltem. Az esetek legalább 70%-ban - amikor szidtam a többiek felmenőit - utólag a filmről kiderült, bizony én voltam a seggfej!! Így a kamera nekem abban sokat segít, hogy azóta óvatosabb vagyok és jobban figyelek (legalábbis remélem!)
A közölt filmrészlet a Hungária körúton készült és előzményei a következők: Egy lámpánál álltam és amikor zöldre váltott, felgyorsítottam 70 km/h-ra és folyamatos zöldben haladtam egy néptelennek tekinthető szakaszon és "megszokásból" haladtam abban a tudatban, hogy semmilyen akadály nincs előttem. Amikor a filmben rögzített útszakaszhoz értem, láttam a messze előttem áthaladó gyalogost és azt figyeltem, kell-e fékeznem. De a jobbról később áthaladó gyalogost már jószerivel csak akkor láttam meg, amikor ott voltam majdnem mellette - lévén az előtte áthaladót figyeltem.
Nem volt ez különösen veszélyes helyzet, de(!): ha a gyalogos gyorabban fut át, ha a tőlem jobbra lévő autó intenzívebben gyorsít, stb...
(A filmet nézve hihetetlennek tűnik, hogy ne láttam volna már messziről a gyalogost, de a valóságban ez egészen másképp érzéklődött!)
Szóval ismét szembesültem azzal: jobban kell figyelni - még ha mások szabálytalanságáról is van szó
A film OVERMAX kamerával készült

Címkék: gyalogos sietős
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://carcam.blog.hu/api/trackback/id/tr146614713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az autókamera-portál
süti beállítások módosítása