Az autókamera-portál

2010. december 31. 14:21 - CarCam.hu

Előzős csetepaté

Zoltán felvétele "csak" egy kis szokásos közlekedési helyzetet mutat be, szerencsére vér nélkül. Ezzel a szép mozival kívánunk mindenkinek boldog új esztendőt, az úton ne háborúzzatok, nem arra való! :)

Ez a sietős autós már egy jó ideje jött mögöttem kb. 1 méterre. Már kezdett idegesíteni. Aztán nem bírta tovább.

Címkék: előzés
4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://carcam.blog.hu/api/trackback/id/tr916614197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tec1 2011.01.03. 16:55:15

Szerencséd volt, hogy visszahúzódott.... Ez elég veszélyes szituáció, ráadásul baleset esetén gyakran húzzák rá a tisztázatlan forgalmi helyzet sablont. tec1

magpet 2011.01.09. 17:08:03

Jól sejtem, hogy a "tisztázatlan forgalmi helyzet" című sablon legfőbb funkciója, hogy egyik biztosítónak se kelljen fizetnie egy vasat sem?

Zoltán 2011.01.10. 09:57:52

Itt elkövettem azt a hibát, hogy -miután kilométereken keresztül 3 - 5 méteres követési távolsággal jött mögöttem- (próbáltam finoman lassítani, villogtam a féklámpával, de nem vette a lapot), elszakadt a cérna.

tec1 2011.01.20. 12:28:29

magpet: Igen a tisztázatlan forgalmi helyzetnél szinte mindig kármegosztás van (mindenki viseli a saját kárát) Zoltán: Ismerem az érzést, én is tettem már hasonlót, de akkor is veszélyes.... Én inkább kivárom amíg lezajlik előttem az előzgetés és utána megyek el mellette...
Az autókamera-portál
süti beállítások módosítása