Az autókamera-portál

2014. január 14. 07:00 - light

Tétova előzés

A következő alkalmazásbemutató kicsit csúszik, addigis felrakom István videóit, hogy tudjátok, nem lesz újabb 10 hónapos szünet.

Helyszín a 47-es főút. A filmen látható piros autót készültem megelőzni az előtte haladó utánfutós autóval. Irányjelzőt kitettem, elkezdtem áthúzódni a másik sávba, amikor az előttem haladó is kitette az irányjelzőt és előzésbe kezdett. Vélem, az előzés megkezdésekor nem nézett tükörbe, különben nem kezdett volna bele. A jármű mozgásán látszik is, hogy kicsit tétova lett, határozatlanul húzódik balra és a gázt sem nyomta úgy, mint kellett volna. A piros autót végül nem előztem meg, mert az út vonalvezetése és a szemből érkezők már nem tették lehetővé. A következő városon végig követtem az autót, míg én egy körforgalomnál a benzinkút felé vettem az irányt. Egész idő alatt olyan tétova, tesze-tosza vezető benyomását keltette a jármű mozgása. A folyamatos haladási lehetőség ellenére a jármű sebessége is ingadozott indokolatlanul.

Címkék: előzés tétova
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://carcam.blog.hu/api/trackback/id/tr806614695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az autókamera-portál
süti beállítások módosítása