Az autókamera-portál

2011. február 15. 09:00 - CarCam.hu

Buszsávból ügyesen balra

A buszsávban előrecombozás amúgy is szép szokás, hát még ha a mutatvány egy finom balra kanyarodással ér véget...

Idézem Atomboy levelét:

Bar kerekparozni szoktam, gondolom, a sisakkameras videokat nem fogadjatok el. De van egy autobol keszult videom.  Egy autooktato ismerosomnek adtam kolcson meg tavaly novemberben Szegeden. Bar a videon nem latszik, de jobbra egy buszsav van, igencsak meglepodtem, amikor megneztem a felvetelt. Egy szemelyauto onnan kanyarodott balra, keresztezve a tanulo utjat. Mas dashcam jellegu videom sajna nincs. A kameram tipusa ContourHD.

Címkék: buszsáv
3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://carcam.blog.hu/api/trackback/id/tr526614253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

notar 2011.02.15. 11:06:48

Biztos bennem van a hiba, de ez még nem érte el az ingerküszöbömet, bár az is lehet, hogy ebből a kameraállásból nem tűnt olyan vészesnek, mint a valóságban.

diego 2011.02.15. 14:04:52

Végül is a szabály szerint balra nagy ívben kell kanyarodni. Na de ilyen nagy?

magpet 2011.02.17. 07:53:26

Közvetlen életveszélyt én se láttam benne, inkább a buszsávos combozás az, amit nem szeretek az ilyen jelenetekben.
Az autókamera-portál
süti beállítások módosítása