Az autókamera-portál

2011. február 27. 00:20 - CarCam.hu

Egy kis körforgalom

Őszintén szólva Diego felvételét nem találtam kezelhetetlenül életveszélyesnek, viszont a videó mellé írt sorain érdemes elgondolkodni. Sokan még mindig nem nagyon tudják "kezelni" a körforgalmat. Igen, kifelé jövet az irányjelző használata bizony nagyon sokat segíthet azoknak, akik épp szeretnének becsatlakozni. Jó volna, ha ez lenne az alapértelmezés, és végre hozzászokhatnánk.

Helyszín: 10-es főut a solymári Auchannál.  A kiscsaj biztosan magából indult ki: Ha Ő nem szokott a körforgalomból kihajtáskor indexelni, akkor biztosan más sem. Az Én esetemben ez nem jött be, mert Én soha nem felejtem el. Éppen ezen oknál fogva lepődtem meg amikor Ő úgy gondolta, hogy jöhet, melyet szorgos dudálással és kamera nyomkodással honoráltam neki.

Helyszín: 10-es főut a solymári Auchannál. Éppen ládázni indultam (hova máshova). A kiscsaj biztosan magából indult ki: Ha Ő nem szokott a körforgalomból kihajtáskor indexelni, akkor biztosan más sem. Az Én esetemben ez nem jött be, mert Én soha nem felejtem el. Éppen ezen oknál fogva lepődtem meg amikor Ő úgy gondolta, hogy jöhet, melyet szorgos dudálással és kamera nyomkodással honoráltam neki.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://carcam.blog.hu/api/trackback/id/tr586614261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az autókamera-portál
süti beállítások módosítása