Az autókamera-portál

2011. március 23. 09:00 - CarCam.hu

Zebrán előzés jobbról

Zoltán felvételén egy előzést, vagy kikerülést, vagy mit is látunk. A lényeg, hogy mindez egy gyalogátkelőhelyen történik, miközben Zoltán épp átenged egy gyalogost.

Sopronban, a Lackner Kristóf utcán, az egyik zebránál (a rendőrség előtt) engedtem át egy gyalogost. A 2x1 sávos úton(!) a félmajom jobbról elhúzott mellettem, rá se hederített, hogy a gyalogos elindult. A szabálytalan autóst, beértem a piros lámpánál, és megkérdeztem tőle, hogy “ennek mi értelme volt?”. Ő rám se hederített, csak bámulta a piros lámpát. Nyilván ezért sietett annyira...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://carcam.blog.hu/api/trackback/id/tr246614267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bob 2011.04.04. 14:59:17

Szerintem ha bal oldalon vár a gyalogos a zebránál, és látszik, hogy a szemben jövő autók nem állnak meg, akkor neked sem kellene. Értem én hogy szabály, meg minden, de látod, hogy milyen balesetveszélyes szituáció lett belőle. Persze gy tökéletes világban a szemben jövő autós is megállna, de ez nem egy ilyen világ.
Az autókamera-portál
süti beállítások módosítása