Az autókamera-portál

2011. április 24. 23:20 - CarCam.hu

Ezt a kanyart benéztem!

A címet maga a szerencsés elkövető, Jozefus adta a videónak. A motorra szerelt Smarty BX-1000H szerencsére "csak" egy kicsit elszámolt kanyart rögzített, de nem sok híja volt, hogy a "baleset" címkét is hozzá kelljen adnunk a filmhez. Motorosok: vigyázzatok magatokra! Autósok: többek között ezért nem megyünk fél méterre egy motor vagy egy robogó mögött: ha megcsúszik, biztos a halálos baleset. Lehülyézheted a motorost, de nem ölheted meg!

Jozefus meséli a történetet: Kicsit besokaltam a kanyarban!:( Majdnem perec lett belőle! 3x4xer csúszott meg hol az első, hol a hátsó egy picit. Szerintem ha nem Michelin gumik vannak a mocin, és nem a múlt héten lettem volna Inter mester kezei alatt egy vezetés technikai tréningen akkor ezt nem sikerül kivédenem! Visszanézve látom, hogy túl magabiztos voltam:( És ott volt amire nem számítottam, bukkanó tetején a balos kanyarban nem kevés sárfelhordás! Erre nem számítottam, Csak a kanyar ívét néztem , azt is határértéken, és nem számoltam sem esetleges út hibával sem bármi mással. Ezt majdnem meg is szívtam! Legyen ez okulás mindenkinek! Várom a véleményeteket!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://carcam.blog.hu/api/trackback/id/tr686614305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az autókamera-portál
süti beállítások módosítása