Az autókamera-portál

2011. június 07. 09:00 - CarCam.hu

Repülő ágybetét

Nem, Mákos nem a klasszikus repülő szőnyeges mese újkori feldolgozásával szórakoztat minket. Az ágybetét itt tényleg repül, és csak a szerencsének köszönhető, hogy békésen landol az aszfalton, és a Smarty kamera nem örökített meg valami komolyabb csattanást.

A felelőtlenség netovábbja, mikor a rakományt nem rögzítik, pláne, ha még autópályára is kimennek vele. Itt szerencsére nem a 200 kilós gránittömbök potyogtak, de a történetnek lehetett volna sokkal csúnyább vége is, ha pl. az ágybetét masszívan megtapad egy kisebb személyautó szélvédőjén, netán az első kerék alá szorulva irányíthatatlanná válik egy jármű... Mikor már láttam, hogy gáz van, belenéztem a tükörbe, és egy hatalmas sort láttam mögöttem. Vészvillogó be, majd könnyű fékezés következett, szándékosan feltartottam/lelassítottam a (kigyorsító) sort, mielőtt bárkinek baja lenne.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://carcam.blog.hu/api/trackback/id/tr396614333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az autókamera-portál
süti beállítások módosítása