Az autókamera-portál

2011. augusztus 18. 14:07 - CarCam.hu

Gyorsítósáv, jobbról előzés

Attila felvételén és sorain érdemes elgondolkodni. Vajon ő döntött helyesen, vagy az utat keresztező, és azonnal a belső sávban landoló másik felhajtó autó vezetője?

A subjectbeli címmel már volt egy bejegyzés ha jól emlékszem. Nézzük csak meg a "másik oldalt" is... A gyorsítósáv az azért van, hogy ne csigatempóval soroljunk már be a gyorsforgalmi útra feltartva, -esetleg lassításra késztetve,- az ott haladókat. A mellékelt videón látszik, hogy az M7-es autópálya Balaton felé haladó irányába, a 62 számú útról felcsatlakozva az okos magyar már kb 70 km/h sebességgel beveti magát a LEGBELSŐ sávba. A gyorsítóból pedig, -azt rendeltetésszerűen használva,- simán besorolhat az ember akár 115-el is. Jujj, de eközben jobbról előztem két autót? Irrgum burrgum nekem. Vagy esetleg én autóztam jól? Ugye, hogy a kép nem teljesen fekete-fehér? ;)

A felvétel természetesen Smarty kamerával készült.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://carcam.blog.hu/api/trackback/id/tr426614371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

light 2011.08.19. 07:13:00

Ez a kép nekem fekete, akárhogy is nézem.
Az autókamera-portál
süti beállítások módosítása