Az autókamera-portál

2011. augusztus 19. 09:00 - CarCam.hu

A sors a frontális ellen

Érdekes történet... Sorsszerűség, vagy csak véletlenek sorozata? A felezővonalon átlógó, kicsit bambuló, vagy épp nagyon versenyzős hangulatban közlekedő tudós bizony tud meglepetéseket okozni. Átadom a szót Attilának és a Smarty-nak:

Hümmm... Ebben a "sorsszerűség"-ben mintha lenne valami... Tegnap ahogy kiálltam reggel a garázsból, a baloldali garázsajtóra hegesztett lakatfület lekoccoltam a bal visszapillantó szélével. Semmi sérülés, mégcsak festéknyom sem, egyszerűen csak egy lehelletnyi csusza.

Nem mondhatnám szűknek a helyet, ezért aztán fel is háborodtam magamon, hogy pont a baloldali tükröt nem "éreztem" amikor behunyt szemmel tudom, hogy a kocsi melyik alkatrésze pontosan hol van... Szóval semmi sem történt, egyszerűen csak bosszantott. Egész úton -a sorsdöntő helyig,- ezen törpöltem, hogy hogyan lehettem ilyen hülye, jó lesz vigyázni a kocsi bal oldalára. Aztán meg azon, hogy mi a fenének foglalkozom ezzel a piti üggyel, egyszerűen nem érdemes rá 3 másodpercnél több időt szánni.

Aztán lejőve az M7-es autópályáról, felcsatlakoztam a 62 számú táltosképző főútvonalra. Itt nem is olyan régen átadtak egy felüljárót, ami kiváltotta a az utat keresztező vasútvonal miatti fénysorompós átkelőt. Ez egy kétszer egy sávos, -elég meredekre sikeredett,- út amely a tetején nekem, -Dunaújváros felé haladva,- egy viszonylag erős balos irányt vesz.

Elérve a vázolt helyre, teljesen felajzva a kocsi bal oldalának védelmével kapcsolatos elcse...tt időtől, hirtelen azt veszem észre, hogy velem szemben egy szürke Ignis szépen lóg át az én sávomba. Igen gyors flikk-flakk korrekció, hogy elkerüljük a frontálist, -a kamera kapcsolt is a hirtelen irányváltásra,- majd elhaladva immár egymás mellett, ugyanazt a koccolós hangot hallom, mint reggel a garázsból történő kiálláskor. A két autó bal visszapillantó tükre egymásnak ficcent egy cseppet...

Azt már csak a belső tükörből láttam, hogy az Ignis-es csóka valószínűleg felébredt, mert eszement padkázásba kezdett, de szerencsére visszahozta egyenesbe a verdát, szóval semmi sem történt.

A videón nem érzékelni olyan veszélyesnek a helyzetet, de kikockázva, illetve lejátszva látható a hirtelen iránykorrekció, illetve az "átlógás".
Ezután pedig egész úton azon törpöltem, ki akart engem így figyelmeztetni, hogy vigyázzak a kocsi bal oldalára...

Címkék: felezővonal
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://carcam.blog.hu/api/trackback/id/tr716614373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az autókamera-portál
süti beállítások módosítása