Az autókamera-portál

2012. január 05. 09:00 - NyenyeMákos

Arcbőr 5-ös kazánlemezből *

Csak mert én vagyok a kisebb/alacsonyabb/könnyebb? Csak mert neki terepjárója van? Csak mert nem a Lujzával voltam? Csak mert akkor biztosan nem tudok az oldalára díszlécet hasítani a szögvas lökhárítómmal?

Nem intettem neki, hogy mehet előttem, nem engedtem magam elé, viszont látványosan megtapsoltam a mutatványát. Nem tetszett neki, láthatóan fel volt háborodva. Érdekes, ha a Lujzával közlekedem, nem változom "enyém a nagyobb" állattá. Valakinek úgy néz ki ez nem sikerül. Azt hiszem Indiában az a közlekedési morál, hogy akinek nagyobb, díszesebb, szélesebb, magasabb és nehezebb autója (teherautója, kamionja van) annak van elsőbbsége. De ha annyira hasonlítani kellene, akkor inkább legyen Balkán. HURRÁ!!!

Ja, amúgy inthettem is volna neki, hogy mehet, gyakran megteszem, de valahogy ennek a kazánlemezbőrűnek már a mozgásából látni lehetett, ahogy a kereszteződésbe betolta, hogy "itt most erőfölény van ám' és most jól megmutatom ki a nagyobb, vigyáz öcsi, mert térfoglalás következik". Na tegye fel a kezét, aki él-hal az ilyen figurákért az utakon!

* ezért nem sül le róla a bőr

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://carcam.blog.hu/api/trackback/id/tr426614473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

magpet 2012.01.05. 12:22:28

Klasszik. Tényleg mókás ez a kisautó/nagyautó jelenség. Ha autózom, az kétféle dologgal szokott történni: egy Renault Trafic kisbusszal, vagy egy Fiat Seicentoval. Nem kis különbség. A Trafichoz többnyire normálisan állnak a népek. A Seicento viszont egy apró kellemetlenség, amint túl kel lenni, ki/el kell kerülni. Ha sávot váltanék, akkor tolja a barom a szomszédban, és védi pozícióját. Ha normális sebességgel, a forgalommal együtt haladok, akkor mögöttem kell jönni 70cm-re, majd erőből előzni, bevágni elém, majd fékbe állni, mert ugye nem üres az út. Tényleg sok a beteg ember az utakon.
Az autókamera-portál
süti beállítások módosítása