Az autókamera-portál

2012. október 05. 09:00 - NyenyeMákos

Zenés vegyes összeállítás

Szassza egy egész szép csokorba gyűjtött összeállítást küldött. Van benne sok záróvonal és a legvégén az ínyenc kamionos szituáció.

A következő összeállításban lehet látni,hogy a piros astra kanyarodósáv ellenérére balra kanyarodik, utána egy kisbusz jött ki elém, ami nem lenne baj, de hogy utána 30km/h-val haladt tovább.. nem szokásom az ilyeneket ledudálni, de itt elvétettem egy hibát nem vártam meg míg feloldódik a záróvonal és előbb elkezdtem az előzést, egy hibapont nekem is.

De egy hiba pont jár a passatosnak, ő nem tudom honnan jött, de engem már záróvonalon előzött meg a bmw-st is, és a busz is tervbe volt, csak egy renault akart kikanyarodni egy cég telephelyéről, de szerencsére ő elnézett jobbra is, és megállt, a passat befékelt a busz mögé így nem lett baleset

Aztán a következő felvételen sávot váltottam hogy aki jobbra kanyarodik kis ívben ki tudjon jönni egy hipermarket parkolójából, de volt aki egyből a másik autó mellé kanyarodott, én meg lendületből majdnem ráfutottam, de utána ő sem volt hajlandó akkor már gyorsítani… aztán index nélkül jobbra, majd vissza ki elém, utána két sáv között… itt megint villantottam, nagy lendülettel bement egy két sávos körforgóba egy nyerges mellé, ami majdnem ledarálta, így emberünk mehetett még egy kört hogy a kívánt helyen tudja elhagyni a körforgalmat, az már csak mellékes, hogy a bal hátsó lámpája sem működött..

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://carcam.blog.hu/api/trackback/id/tr446614609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gery555 2012.10.12. 16:55:46

de 2 sávos a körforgó a videó végén, mivel nem ismerem a helyszínt, így nem tudom, de olyan, mintha a körforgalomba már csak 1 sáv lenne. Vagy a kamion kerékközzé vette a felezőt?... Olyan fura. Hogy van ez?

Szassza 2012.10.12. 22:58:42

a körforgalom is kétsávos, a kamion mindkettőt kihasználta, bár sokan nincsenek még tisztába a két sávos körforgó használatával...

magpet 2012.10.19. 17:16:09

Hát ez ölég zord. Komolyan nem értem,mi olyan állati bonyolult pár embernek a kétsávos körforgalomban. Sőt, úgy általában a körforgalomban...
Az autókamera-portál
süti beállítások módosítása