Az autókamera-portál

2011. február 14. 16:20 - CarCam.hu

A gyalogos nem számít?

Gyalogátkelőhely, a gyalogosnak az ő elsőbbsége. De ha ezeket nem vesszük figyelembe, akkor is. Ez tényleg nem normális.

KFP felvételén egy klasszikus autós bunkóság, amit sajnos nem nehéz megörökíteni Magyarországon. Van-e értelmes magyarázat arra, ha vaki a zebra előtt álló (vajon miért áll ott???) autó mellett elhúzva, kis híján a gyalogos tyúkszemén átgurulva suhan tovább?

Dunaújvárosban, a Szórád Márton út, főiskolai parkjánál engedtem át egy gyalogost.
Ahogy kell, a belső sávban a vadparaszt, elhúzott mellettem, rá se bagózott, hogy a gyalogos elindult.
Én persze mint ilyenkor mindig, nyomtam a dudát, de nem segített.
A szabálytalan autóst, beértem a piros lámpánál, és átkiabáltam neki, hogy "nem kellett volna -e a gyalogost átengedni?!".
Erre elfordította a fejét. Na, ekkor adtam emberünknek a VADPARASZT jelzőt.
Ha a kamera hangot is rögzíthetett volna, a kürt hangját, a kiabálásomat is felvehette volna. És ha nem lenne a talp a kétoldalas ragasztóval a szélvédőn, belefordítottam volna a kérdőre vont autós buta arcába, hogy lássa ország-világ, mekkora útibunkók teremnek az aszfalton!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://carcam.blog.hu/api/trackback/id/tr846614251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

diego 2011.02.14. 19:51:16

Nem semmi. le leszek hurrogva, de azért a videó végén átcsúsztál egy záróvonalon :-P

magpet 2011.02.14. 20:05:27

A felvétel főszereplője pedig kis híján egy gyalogoson. Az utóbbit érzem durvábbnak.

notar 2011.02.14. 20:46:26

Mostanában, ha lehet, úgy állok meg az ilyen átkelő előtt, hogy elfoglalom mindkét sávot. Bár még ilyenkor is van aki megpróbálkozna szűken elsuhanni.
Az autókamera-portál
süti beállítások módosítása