Az autókamera-portál

2011. április 07. 19:15 - CarCam.hu

Mákos hazatért! :)

A CarCam.hu rendszeres olvasói bizonyára emlékeznek Mákos barátunk filmecskéire, amiket Skóciából küldött nekünk. Mákos most végleg hazaköltözött. Átgurult Európán, de közben is a CarCam.hu lebegett szemei előtt (és persze a szélvédőn egy Smarty BX-1000N autókamera), mert szebbnél szebb felvételeket készített. Ezeket nem szedegetjük szét, hanem egyben, egyfajta roadmovie-sorozatként tesszük közzé, természetesen Mákos kommentjeivel. Szépség, érdekesség, bolondok - mindez egy válogatásban!
Jó szórakozást a filmekhez, Mákosnak pedig innen is sok sikert kívánunk régi-új hazájában!

Ebben a videóban semmi rossz nem történik, ez a felvétel csak egy érdekesség annak, akinek nem volt még része a Csalagútban vonattal csapatni. Az elejéről levágtam a jegyellenőrzést, meg a határokat, abban úgysincs semmi érdekes. Van néhány további vágás, az unalmas várakozós részeket is kimetéltem. Folkestone-Calais irányban mentünk, 35 perc volt a menetidő.

Európa egyik legnagyobb reptere a frankfurti. Egy autópálya is átmegy rajta, ezen készült a felvétel, érdemes megfigyelni, hogy 3 perc volt, míg elmentünk mellette (közötte). Óriási terminál épületek, hotelek, parkolóházak, és a távolban leszálló repülők fényszóróinak végtelen sora...

3 tonna feletti össztömeggel kényelmesen előzgettük középen a kamionsort, nem siettünk, a belső sávba azért nem mertem volna kimenni. Az egyik kamionhoz érve észrevettem, hogy kirakta az irányjelzőt, de már nagyon közel voltam, gondoltam jelez csak, hogy majd ő lesz a következő utánam. De nem, szerencsére megéreztem, hogy lesz itt meglepi. Kicsapta elém, satu fék, hosszú dudaszó. A szitu végén pedig még odavetett egy kézlegyintős "bocsikát".

Összehozott a sors egy igazán vadbarom idegbeteggel még Belgiumban. Közel jön, hogy még beparkolni se lehetne közénk, beelőz jobbról, majd komoly veszélyhelyzetet teremtve letol egy kamiont az autópályáról. A videó magáért beszél.

Ezt a táblát a szembe jövő sávban láttam, a forgalommal szemben közlekedőknek behajtani tilos. Se közel, se távol semmi lehajtó, vajon kinek van az odarakva? Aki eddig eljut a forgalommal szemben, és nem tűnik fel neki, hogy mindenki szembe jön és a leállósáv balról van, pont nem ez tábla fogja meggyőzni, hogy a rossz oldalon vezet.

Távolban egy autó a leállósávban. Lerobbant - gondoltam. Valahogy nem bírtam utolérni, bizony mozgásban volt. Mikor mellé értem, átdudáltam, mutogattam, hogy minden rendben van-e? Nulla volt a válaszreakció. A fazon, aki vezette: lógott a ruha rajta össze-vissza, borotválatlan, kócos haj, eltorzult arc, keresztben álló szemek. Vagy nagyon be volt lőve, vagy be volt rúgva, vagy mindkettő. A gázra létem, örültem, hogy kikerültem egy újabb idiótát. A tükörből még hosszan figyeltem, továbbra is abban a sávban autókázott.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://carcam.blog.hu/api/trackback/id/tr226614287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

diego 2011.04.07. 19:41:42

Nekem a legjobban a csalagút videó tetszett. Köszönöm, hogy megosztottad velünk. Tiszta olyan, mintha egy épületben mennél. A reptér is marha jól néz ki.

magpet 2011.04.07. 19:43:06

diego: hát igen, úti idiótával minden nap találkozunk, a Csalagút azért ritkább élmény. :) Magánemberként is köszönöm Mákosnak a mozikat!

feri60 2011.04.07. 21:08:00

Szép, de főleg hosszú út lehetett. És milyen jól világítanak az új lámpák! Üdv itthon!
Az autókamera-portál
süti beállítások módosítása