Az autókamera-portál

2011. július 07. 01:00 - CarCam.hu

Koccanás

Az első "balesetem" melynek részese volt egy kamera. No, nem a kamera okozta, de szemtanú volt. Nem számítottam ilyenre, mert szerencsére nincs egyezés az én autókkal kapcsolatos tevékenységem, valamint a mókus és a mogyoró viszonya között - de mint láthatjuk, nem lehet mindent kivédeni. Szerencsére látható nyom nem keletkezett, az utánam érkező versenyző korrektül bocsánatot kért, amiért elbambult.

A kamera ebben az esetben egy teszten nálam lévő DOD-GS600 volt. Én kérek elnézést amiért láthatólag nem egyezik az órával a nap állása, a módosító indítványt már beadtam a Nemzetközi Földforgatási Bizottsághoz, remélem mihamarabb (és visszamenőleges hatállyal) korrigálni fogják az eltérést. ;o)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://carcam.blog.hu/api/trackback/id/tr716614367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

atomboy 2011.07.17. 16:50:39

Hello, Erdekelne, mik a tapasztalataid a DOD-GS600 kameraval. Ha esetleg irsz/irtal beszamolot, el lehet valahol olvasni?
Az autókamera-portál
süti beállítások módosítása