Az autókamera-portál

2011. augusztus 20. 09:00 - CarCam.hu

Egy kis válogatás

István egy kis összeollózott videóval lepett meg minket, amiben a mindennapos, sajnos szinte megszokott helyzetektől a majdnemcsattanósig több motívum is felbukkan. Felhívom figyelmeteket az István levelében olvasható önkritikus részre: ez sokaknak ismeretlen fogalom...

Sziasztok!
Rendszeres olvasója illetve nézője vagyok az oldalnak és nagyon tetszik.
Magam is lelkes rajongója vagyok a fedélzeti kamera használatának, most igaz egy LG mobilt használok jobb-híján.
A Magyar Daewoo-Chevrolet Klub tagjaként is lelkes támogatója vagyok a fedélzeti kameráknak klubon belül.
Ezt a videó mixet én csináltam a rögzített felvételekből, van a videón minden: szabálytalan kerékpáros és parkolás illetve parkolásból való szabálytalan kiállás. Persze én sem vagyok tökéletes sofőr, sajnos az utolsó előtti jelenetnél én sajnos túl nagy sebességgel hajtottam ami kis híján balesetbe végződőt.
Egy életre megtanultam hogy a sebességet az útviszonyoknak megfelelően válasszam ki.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://carcam.blog.hu/api/trackback/id/tr1006614375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az autókamera-portál
süti beállítások módosítása