Az autókamera-portál

2011. október 10. 09:00 - CarCam.hu

Egy kis vegyesfelvágott

Úgy tűnik, a Daewoo-Chevrolet Klub tagjai nem bízzák a véletlenre a közlekedést, és ezt nagyon helyesen teszik, mivel egy fedélzeti kamera nem csak mókás, hanem akár perdöntő anyagot is képest rögzíteni. Az alábbiakban Szabolcs sorait olvashatjátok, alatta pedig az általa rögzített és összeállított filmecske.

Először is van egy két sávos körforgalom, és hát persze mindig van aki nem tudja használni, így mindig fel akarnak lökni, de ha dudálok egyből tudják hol a helyük, a következő videón, egy renault-osnak volt fontos hogy a mindenképp a márkatárs elé soroljon be, ezért nem foglalkozott vele hogy a forgalomtól elzárt területre is behajt és ott várakozik míg beengedte a „kollegája”, a videón látható még, hogy páran szép sorba megyünk egymás után, de egy 5-ös bmw úgy gondolta, hogy ő a gyorsabb így megelőzi a kocsisort, de aztán szembe találta magát egy kamionnal, a kamionos meg úgy gondolta ő a nagyobb… a kocsisort ezzel fékezésre kényszerítette a bmw-s hogy be tudjon sorolni, baleset nem történt, aztán van még a zebra, én illedelmesen megálltam, elengedtem a gyalogost de a szembejövő autós padlógázzal hajtott el a zebrán áthaladó előtt, végül lendületbe voltam (kb 100km/h) és utolértem két autót, beláttam az útszakaszt hogy nem jön senki tükör index és húzodtam át, láttam hogy seat-os is előzési szándékkal behúzodik, de gondoltam látja hogy én már indexelek, és gyorsabb vagyok, ő nem így gondolta, én meg felkészültem erre, és fééék, lehet én is ludas vagyok, hogy meg kellett volna várnom míg előz, de így én már nem folytattam az előzést, mert jött egy jobbos kanyar és azt már nem láttam be.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://carcam.blog.hu/api/trackback/id/tr996614393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az autókamera-portál
süti beállítások módosítása