Az autókamera-portál

2012. június 20. 11:43 - CarCam.hu

Akinek fogalma sincs a külvilágról

András felvételén megtekinthető a tétova autós. Nincs is ezzel baj, amíg szépen csöndesen az út szélén hülye valaki. De ha már a forgalommal szemben autózik...

A következő filmecske egy nagy bevásárló parkolójából kifelé jövet készült. Bizonytalannak tűnt a fekete autó, ezért (és mert takarta a gyalogos átjárókat) nem mertem megelőzni. Én korábban tudtam, hogy az ő sávja elfogy, de azt nem gondoltam, hogy szinte ütközésig megy. Az igazi érdekesség a háromszöget elhagyva következik. Én kicsit lemaradtam róla, mert kinéztem jobbra is, de még veszi a kamera, hogy emberünk a szembejövő sávban halad.
Bármi megtörténhetett volna a derékszögű bal kanyarban, de szerencsére nem
jött senki szemből.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://carcam.blog.hu/api/trackback/id/tr576614561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

diego 2012.06.21. 11:24:13

Ez valószínű annak a tesója lehetett amit ma én láttam. csak sajnos gyalog voltam. Emberünk benéz az utcasarkon, nyugtázza a behajtani tilos táblát, majd nagy lendülettel befordul és mélán csodálkozik, hogy szembe jött egy autó.
Az autókamera-portál
süti beállítások módosítása