Az autókamera-portál

2013. november 02. 07:00 - light

Szezon vége

A héten csak kerékpáros poszt volt. Zárásképp egy újabb biciklis összeállítás Ndrewtól.

Keresd a kakukktojást a videóban :)

Örömmel látom, hogy ismét üzemel az oldal. Láttam szombaton a videóm is felkerült, remélem akihez eljutott és végignézte a későbbiekben tud majd belőle valamit kamatoztatni. Elsősorban ezért is készítek ilyen videókat, hogy lehessen belőle valamit tanulni, szinte kivétel nélkül visszanézem én is minden kerékpározásom és a zűrösebb forgalmi szituációkat tanulmányozom, hogy adott esetben lehetett-e volna jobb döntést hoznom stb. . 

Mindenesetre ha kellene anyag az oldal működtetéséhez, akkor szeretném a figyelmedbe ajánlani a tavaszi-nyári verzióját az összeállításomnak. Ez már kicsit hosszabb és mind a budapesti mind egy vidéki város - Sopron - közlekedéséből is mutat be veszélyes forgalmi helyzeteket. Nem róható fel mindenhol mások hibájának a kialakult helyzet, néha én sem voltam elég figyelmes, de igyekszem a lehető legszabályosabb közlekedni és másokat nem akadályozni a haladásban. 
 
Története: vidéken sem mindig jobb a helyzet, mint a fővárosban. Ausztria közelsége miatt gyakran tévednek át külföldiek Sopronba, akik bár sokkal előzékenyebbek, mint magyar társaik, sokszor kevésbé rutinosak a városban és emiatt lényegesen figyelmetlenebbek. 
Szerencsére évről-évre hosszabban van kiépítve a kerékpárút, de alapvető problémát jelent, hogy a gyalogosok előszeretettel használják ezeket az amúgy is szűkösen kiépített szakaszokat. Nem vagyok rá büszke, de néha engem is elkap a harci ideg, amikor már az 50. járókelő megy a kerékpárúton úgy, hogy mellette hosszan ki van építve a járda. Sosem szoktam trágár módon üvöltözni velük, de amikor már a csengőre sem reagálnak, akkor egy erősebb fékezéssel jelezni szoktam, hogy nem a megfelelő helyen haladnak.
Balesetmentes közlekedést kívánok mindenkinek!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://carcam.blog.hu/api/trackback/id/tr766614667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Az autókamera-portál
süti beállítások módosítása